Varastossa

Koululaisen peliohjelmointikirja

Carol Vorderman, Jon Woodcock

25,90 
EAN

9789523212374

Kääntäjä

Veli-Pekka Ketola

Julkaisupäivä

04.01.2016

Kirjastoluokka

61

Kirjailija

Carol Vorderman, Jon Woodcock

Paino 700 g (gramma)
Mitat 238 × 204 × 15 mm (millimetri)

Avaa kansikuva painoa varten

Esittely

Jos pidät tietokonepelien pelaamisesta, miksi et tekisi niitä itse? Tässä kirjassa kerrotaan, miten rakennetaan jännittäviä kilpa-ajopelejä, hassuja tasohyppelypelejä ja hankalia arvoituspelejä.

Kun noudatat yksinkertaisia ohjeita, sinusta tulee suositun Scratch-ohjelmointikielen huippuosaaja. Paranna ohjelmointitaitojasi ja opi luomaan, remiksaamaan ja räätälöimään omia pelejä.