Varasto loppu

Hyvän elämän reseptit - kolmas laajennettu painos

Sanna Wikström

35,00 
ISBN

9789523214293

Kirjailija

Sanna Wikström

Kustantaja

Readme.fi

Sidosasu

Kovakantinen, sidottu tai koteloitu

Julkaisukuukausi

tammikuu 2017

Sivumäärä

350

Paino 890 g (gramma)
Mitat 207 × 180 × 33 mm (millimetri)

Avaa kansikuva painoa varten

Esittely

BESTSELLERIN UUSI KOLMAS LAAJENNETTU PAINOS! HYVÄN ELÄMÄN RESEPTIT sisältää kirjoituksia tavallisesta arjesta ja sen oivalluksista, jotka ottavat lukijansa lempeästi mukaan makustelemaan omaa elämää, sen karvaita kohtia ja makeimpia hetkiä. Kirjan hehkuvat, värikkäät ja voimauttavat kuvat kannustavine resepteineen antavat uskoa, toivoa, tsemppiä ja energiaa. Kirjoitukset ja reseptit auttavat suhtautumaan lempeästi itseen, muihin ja omaan elämään. Ne auttavat silloin, kun oman elämän ainesosat ovat levällään pöydällä, eikä niistä meinaa syntyä mitään. Ne tuovat inspiraatiota arjen pakkopullaan, ja tekevät arkiannoksesta elämän juhlakattauksen maistuvimman herkun. Kirjasta saat vaihtoehtoisia ainesosia rakentaa omasta elämästäsi onnellisuuden, tyyneyden ja leikkisyyden täyteinen. Saat tukea, lohtua, iloa ja tarinoita, jotka auttavat sinua kokemaan elämää täydemmin ja maistuvammin. Kirja auttaa sinua ottamaan elämäsi ohjat omiin käsiisi, kohtaamaan omia kokemuksiasi syvemmin, lisäämään omaa voimaasi ja innostumaan elämästä! SANNA WIKSTRÖM on suositun Hidasta elämää – hyvinvointisivuston perustaja, hyvinvointikouluttaja ja – kirjoittaja ja kahden pienen lapsen äiti, joka ammentaa hyvän elämän reseptejä omien oivallustensa kautta. Sannan oivalluttavia tekstejä ovat lukeneet sadat tuhannet suomalaiset lehdissä ja netissä. HIDASTA ELÄMÄÄ Hidastaelamaa.fi on Suomen pidetyin hyvinvointikanava. Vuonna 2010 perustettu hidastaelamaa.fi on tavoittanut vuoden 2015 aikana kolmanneksen yli 15- vuotiaista suomalaisista ja kasvanut Suomen pidetyimmäksi hyvinvointikanavaksi. Omaan henkiseen ja fyysiseen hyvinvointiin kaivataan yhä enemmän apuja, ja tämä näkyy sivuston kävijämäärissä sekä sitoutumisen asteessa (engagement rate), joka on yksi Suomen korkeimmista. Hyvinvointikanava tavoittaa Facebookin, Instagramin, verkkolehden, verkkokurssien ja nettisivuston kautta 150 000 eri ihmistä viikossa.